
Licor Advocaat Bols
11,69 €
0,70 L · Preu per litre 16,70 €Recíbelo entre el 17 y el 18 de de setembre
Fitxa tècnica
- Tipus
- Licor
- Denominació d'origen
- Productor
- Lucas Bols
- Graduació
- 15 %
- Varietats
- Maridatge
Ref. 596
Sobre Licor Advocaat Bols
El licor Advocaat Bols és un clàssic holandès elaborat per Lucas Bols, especialista històric en licors i destil·lats. Es tracta d'un licor cremos a base d'ou, amb un marcat caràcter golós i textura densa, ideal tant per prendre sol com per a cocteleria dolça i postres.
Color
Amarillo intens i opac, amb matís daurat que recorda a la crema pastissera. Densitat clarament visible a la copa, formant una pel·lícula espessa al girar-la.
Nas
Molt golosa i envolvent, dominada per notes de crema d'ou, vainilla i tocs de sucre glas. Recorda a natilles casolanes, flan i rebosteria de pastisseria fina, amb un fons lleugerament làctic i matisos suaus d'espècies dolces.
Boca
Entrada molt cremosa i untuosa, de textura espessa i sedosa. Sabor intens a ou dolç, vainilla i crema, amb sensació de postre líquid. El dolç és marcat però equilibrat per un lleuger calor alcohòlic, deixant un final llarg, suau i golós, ideal per prendre fred o com a base de còctels i combinats de sobretaula.
Valoracions
Encara no hi ha valoracions
Sigues el primer a deixar la teva valoració
Deixa la teva valoració
Explica'ns què t'ha semblat aquest vi
per poder deixar la teva valoració



